Kalite Yönetim Sistemleri

startup-593296_640
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp

“KALİTE YÖNETİM SİSTEMLERİ” SEMİNER PROGRAMI

  • ISO, Kalite ve Güvence tanımı, standardın amacı ve kapsamı ve Gerekleri,
  • Yönetimin Sorumluluğu
  • Kalite Politikası ve Hedefler,
  • Müşteri Odaklılık,
  • Organizasyon Yapısı, Yetki ve Sorumluluklar,
  • Kalite sistemi Dokümantasyonu, Doküman Kontrolü, Kayıtların Kontrolü,
  • Kaynakların Sağlanması, Kaynak Yönetimi, İnsan Kaynakları,
  • Ürün Gerçekleştirme ve Planlanması,
  • Ürün Şartlarının Belirlenmesi ve Gözden Geçirilmesi,
  • Müşterilerle İletişim,
  • Tasarım ve Geliştirme,
  • Tasarımın Gözden Geçirilmesi, Doğrulanması ve Geçerli Kılınması,
  • Tasarım ve Geliştirme Değişikliklerinin Kontrolü,
  • Satınalma, Ölçme, Analiz ve İyileştirme, Müşteri Memnuniyeti,
  • İç Tetkikler, İyileştirme, Sürekli İyileştirme, Düzeltici Faaliyetler, Önleyici Faaliyetler,
  • Satınalma ve Malzeme Kabulü, Girdi Kontrol, Şartnamelerin Önemi,
  • Tedarikçilerin Değerlendirilmesi ve Önemi,
  • Üretimin Planlanmasının Önemi, Proses Sırasında Yapılan  Kontroller ve Kaliteye Etkisi,
  • Kaliteyi Etkileyen Unsurlar ve Sisteme Etkisi, Kalitenin Gerektirdiği Maliyetler, Kalitesizlik Maliyetleri,

     Seminerin karşılıklı soru cevap şeklinde değerlendirilmesi.

Bültenimize Kayıt Olun

Yeni Açılan Kurslarımızı ve İndirim Fırsatlarını Kaçırma!

KAPAT
Call Now ButtonHemen Ara