“KALİTE YÖNETİM SİSTEMLERİ” SEMİNER PROGRAMI
- ISO, Kalite ve Güvence tanımı, standardın amacı ve kapsamı ve Gerekleri,
- Yönetimin Sorumluluğu
- Kalite Politikası ve Hedefler,
- Müşteri Odaklılık,
- Organizasyon Yapısı, Yetki ve Sorumluluklar,
- Kalite sistemi Dokümantasyonu, Doküman Kontrolü, Kayıtların Kontrolü,
- Kaynakların Sağlanması, Kaynak Yönetimi, İnsan Kaynakları,
- Ürün Gerçekleştirme ve Planlanması,
- Ürün Şartlarının Belirlenmesi ve Gözden Geçirilmesi,
- Müşterilerle İletişim,
- Tasarım ve Geliştirme,
- Tasarımın Gözden Geçirilmesi, Doğrulanması ve Geçerli Kılınması,
- Tasarım ve Geliştirme Değişikliklerinin Kontrolü,
- Satınalma, Ölçme, Analiz ve İyileştirme, Müşteri Memnuniyeti,
- İç Tetkikler, İyileştirme, Sürekli İyileştirme, Düzeltici Faaliyetler, Önleyici Faaliyetler,
- Satınalma ve Malzeme Kabulü, Girdi Kontrol, Şartnamelerin Önemi,
- Tedarikçilerin Değerlendirilmesi ve Önemi,
- Üretimin Planlanmasının Önemi, Proses Sırasında Yapılan Kontroller ve Kaliteye Etkisi,
- Kaliteyi Etkileyen Unsurlar ve Sisteme Etkisi, Kalitenin Gerektirdiği Maliyetler, Kalitesizlik Maliyetleri,
Seminerin karşılıklı soru cevap şeklinde değerlendirilmesi.